Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe-et csúfolták betegsége miatt


Harry Potterként vált világhírűvé és dúsgazdaggá Daniel Radcliffe, de szeretne megszabadulni a skatulyáktól. Sorozatunk első részéből kiderül: hányattatott gyerekkora volt.

Daniel Jacob Radcliffe öt évesen állt először színpadon, igaz, még csak egy ovis darabban, melyben majmot alakított.

– Remélem, soha nem kerülnek elő a képek arról az előadásról! – viccelődött Radcliffe, aki 1989-ben, London külvárosában született egy középosztálybeli család egyetlen gyermekeként

Apja, Alan irodalmi ügynök volt, anyja, Marcia pedig a BBC csatorna filmjeinek szereplőválogatásában vett részt. Dan gyakran emlegeti, hogy fantasztikus gyermekkora volt, az egyetlen dolog, ami bánatot okozott számára, az az agyi idegpályák rendellenes működését jelentő diszpraxia nevű betegsége volt. Radcliffe emiatt egyszerű dolgokat sem tudott megcsinálni: a cipőfűző bekötése, a mozgás koordinálása is nehézséget okozott.

– Nagyon nehéz volt számomra a suli, ügyetlen voltam, rengeteget bántottak és csúfoltak, emiatt nagyon visszahúzódó lettem. Évekig jártam különböző fejlesztőprogramokra, és mára alig vannak koordinációs problémáim, de akkor megkeserítették az életemet – mesélte Radcliffe.

Bár szüleinek nem tetszett, amikor Dan kijelentette, hogy színész lesz, úgy tűnt, minden erőfeszítésük hiábavaló: fiuk a pályára született. Nem engedték el a Charles Dicksen műve alapján készülő minisorozat, a Twist Olivér szereplőválogatására, néhány hónappal később egy másik Dickens mű, a Copperfield Dávid meghallgatására azonban tudtuk nélkül elment, és meg is kapta a szerepet.

– Az egyik osztálytársam mondta, hogy lesz egy válogatás és tök jó buli lenne, ha én is elmennék. Nem gondoltam, hogy több száz jelentkező közül éppen engem választanak ki! – mesélte Dan, akit szülei, hosszas könyörgés után elengedtek, és így tíz évesen már Maggie Smith és Bob Hoskins oldalán játszott, egy évvel később pedig a Pierce Brosnan főszereplésével készült Panamai szabó című filmben kapott szerepet.

Az anyját játszó Jamie Lee Curtis javasolta, hogy jelentkezzen Harry Potter szerepére.

– Egyik nap figyeltem Danielt és odafordultam az anyukájához, és azt mondtam neki: „Dan lehetne Harry Potter!” – idézte fel Curtis, aki akkor nem is sejtette, hogy az ifjú tehetséget elindította a világhír felé vezető úton.

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular