Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Emma Watson

Emma Watson a legrosszabb színésztanonc


A Harry Potter-filmek sztárja, Emma Watson ellátogatott élete első főiskolai bulijára - és nagyon meglepődött.





A Hermione Grangert alakító húszéves színésznő tartott egy kis élménybeszámolót első igazi főiskolás partijáról:

- Úgy éreztem, mintha egy amerikai tinifilmbe sétáltam volna be. Felkaptam egy piros műanyag poharat, és elcsodálkoztam: tyűha, tényleg ilyenekből isznak a srácok.

Emma nemcsak a bulin, de a Brown Egyetemen szerzett első élményeit is megosztotta a Vanity Fair magazinnal:

- Féltem, mielőtt beléptem az egyetem kapuján, hogy nem lehet egyszerre karrierem és normális életem. Az emberek azt gondolhatják, nem érdemlem meg mindkettőt, mert híres vagyok, és különben is elég könnyen bejutottam. A színészetórákon pedig szerintem én vagyok a legrosszabb, bőven van még mit tanulnom - mesélte Emma.

Forrás: Pink.hu

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular