Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Emma Watson

Emma Watson új fiúja


A Harry Potter filmekből ismert brit színésznő elárulta, kivel randizik mostanában. A kiválasztott George Craig, zenész, a One Night Only énekese.

A húsz éves Emmát a Glastonbury fesztiválon kapták lencse végre a zenésszel, Somerset városában, Angliában. Watson bevallotta, hogy igen közel kerültek egymáshoz, mióta együtt dolgoznak, és mióta együtt reklámozzák a Burberry divatházat.

Mikor feltették neki a kissé furcsa kérdést, mi lenne a celeb pár becenevük (Brangelina), Emma csak ennyit felelt:” Nem hallottuk még sehol. Talán Watage? De nem hiszem, hogy ez jól hangzik.”

A BBC rádiónak adott interjújában elmondta: „A Burberry fotózás óta vagyunk barátok. Amikor az Egyesül Államokban voltam, ott lehettem a felvétel során, amikor George rögzítette a számokat, amiket szerezett. Nem tudtam elhinni, milyen jó zenét csinál. Azóta nagy rajongója vagyok.

Emma beleegyezett, hogy szerepel az együttes legújabb klipjében, amihez az egyik Disney klasszikusból, a Susi és Tekergő-ből merítettek ihletet.

„Ez egy fajta óda a Susi és Tekergő-höz. George lesz Tekergő én pedig Susi. Én eltévedek New York egy furfangos részén, George pedig rám talál. Lassan megnyeri a szívem, és a történet végén lesz valami csavar.” – vázolta Emma a klip sztoriját.

About Grácia Roxfort

2 coment�rios:

  1. Óóó! Így már értem a klippet. :D Meg kellene már néznem ezt a mesét megint. :)
    Úgy fest, hogy tényleg egymásra találtak a forgatás közben. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, érdekes... Megnézem majd a klipet...

    VálaszTörlés

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular