Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Filmszereplő

Lucius Malfoy-t tetten érték


Jason Isaacs (Lucius Malfoy) az „Edinburgh International Film Festival“-on elárulta, hogy ő valóban megpróbált egy tárgyat a Harry Potter szettjéről elcsenni, csak hogy lenyűgözze az egyik barátját. És hogy mi volt az a kellék? Egy halom „Reggeli Próféta“. Azonban a színészt tetten érték és vissza kellett szolgáltatnia az újságokat.

"Egyszer arra jártam az egyik barátommal és azzal próbáltam meg őt lenyűgözni, hogy a szabályok csak másokra vonatkoznak, rám nem és akkor ott volt ez a nagy köteg újság, amit Miranda Richardson (Rita Vitrol) írt. Egyszerűen megfogtam és elvittem a lakókocsimba.

Elgondolkoztam rajta, hogy visszaadom; csak a barátom előtt akartam egy kicsit menőzni, de három másodpercben belül az egyik alkalmazott ott állt a lakókocsim ajtaja előtt és bekopogott: „Visszakérhetjük az újságokat?”, és így aláztak meg engem a barátom előtt. Abszolút igazuk volt, hogy ezt tették.”

A fesztivál sajnos már véget ért, június 16-tól 27-ig tartott.

About Grácia Roxfort

1 coment�rios:

  1. Jasooooon! :love:
    Ez aranyos! :)) Biztos, hogy én sem bírtam volna ki, hogy ne próbáljak meg valamit elcsenni. :D

    VálaszTörlés

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular