Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe megnevetteti a lányokat


Annak ellenére, hogy a pletykák szerint barátnője van, a Harry Potter sztárja, Daniel Radcliffe az OUT magazin címlapján azt hirdeti: randizna.

A vele készült interjúban a színész a lányokról mesélt.
„Három éve jártam valakivel. A szakítás nagyon barátságos volt. Jelenleg egyedülálló vagyok, és koslatok a lányok után.

És bár rajongók milliói vannak oda érte, Daniel feszült lesz, ha el kell hívnia valakit randizni.
„Nagyon ideges vagyok olyankor, mert nem vagyok hozzászokva az ilyen dolgokhoz. Nem mintha problémám lenne a beszéddel, de rettegek a kínos csendtől – de szerintem ettől mindenki fél. Leginkább megnevettetni szeretném a lányokat. Hát körülbelül ez az egyetlen dolog, miben jó vagyok, ha randizom.”

Az emberek róla is azt gondolják, hogy Daniel pontosan olyan, mint Harry.
„nagyon furcsa, az emberek nagy része azt gondolja, hogy Harry Potter vagyok. Sokan arra sem veszik a fáradtságot, hogy megtudják a nevemet. Persze, ha sokáig egy karakter bőrébe bújsz, akkor az emberek szemében azzá válsz.”

About Grácia Roxfort

1 coment�rios:

  1. Nem is tudom, mit gondoljak róla. Persze nem ismerem, csak annyit láthatunk belőle, amit a menedzsere, meg a média látni enged, de nekem úgy tűnik, hogy léggé elszállt.

    VálaszTörlés

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular