Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");

Megerősítették a filmszerepet


Mostmár biztos:Daniel Radcliffe fogja eljátszani a Nő feketében című film főszerepét. A hírt a DanRadcliffe.com erősítette meg, tehát a színész hivatalos oldala.

Simon Oakes producer így dícsérte Dant:"Jobb színész nem is játszhatná Arthur Kipps-t, mint ő."

Az érintett már nagyon izgatott. A darabot pedig gyönyörűnek találja. Egyébként valahol már arról olvastam, hogy a thiller is 3D-ben kerül a mozivászonra.

A filmet ősszel kezdik el forgatni.

About Grácia Roxfort

3 coment�rios:

  1. Kíváncsian várom. :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy játszott már valamilyen másik filmben is, de az "igazi" első filmes szerepe, ami komolyabb, az ez lesz, nem? Itt főszereplő, ha jól olvastam. Kíváncsi vagyok rá én is.

    VálaszTörlés
  3. Öhm... Valaki tud a darabról, filmről valamit? Nekem teljesen ismeretlen...

    VálaszTörlés

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular