Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Tom Felton

Tom Felton James Bond ellensége akar lenni


A Harry Potter filmek sztárja a következő évtizedében nagyon szeretne egy James Bond filmben is játszani, mert a brit kém indította el a pályán.

Tom Felton, a Harry Potter sorozat Draco Malfoy-a nagyon szeretne egyszer rosszfiút játsani egy James Bond filmben. A fiatal színész nem csak azért vágyik erre, mert ki akar lépni a mesevilágból, hanem mert a brit titkos ügynök filmek miatt akart ő maga is színész lenni.

A 23 éves világsztár, aki a varázslós történetben Potter egyik legnagyobb ellenségét alakította, azért akart színész lenni, mert a 007-es kalandjain nőtt fel. Sőt, bevallotta, hogy sokkal inkább lenne Bond ellenfele, mint maga a címszereplő – „Bármit eljátszanék egy Bond filmben, ami kihívást jelentene nekem, és ami jól lenne megírva. Egy beteljesült álom lenne, hiszen ez volt az oka, hogy a színészet felé fordultam.

Hét éves koromban egyszer azt mondtam, hogy James Bond akarok lenni. Most viszont mellőzném ezt a vágyat, és azt hiszem, hogy inkább egy rosszfiú lennék egy James Bond filmben. Ezt szeretném elérni a következő évtizedben.”

Felton azonban addig sem pihen, a Harry Potter franchise elkészült ugyan, de több munka is kilátásban van neki, például a Majmok bolygója előzménye, a Rise of the Apes. Tom elmondta – „Sok dolog van még előttem, amiket nagyon várok. Az elmúlt 11 évben lényegében burokban éltünk mindannyian, aztán egyszer csak kikerültem Amerikába, új helyeket fedezek fel, figyelem, mi történik körülöttem.

A Rise of the Apes augusztusban jelenik meg. Amitől nagyon meg voltam ijedve, azt vártam, hogy a forgatás még nagyobb felhajtás lesz, mint otthon, hiszen annyi mindent hallani. Aztán kiderült, hogy a rendező egy lenyűgöző brit gentleman.

Az én karakterem elég nyomasztó figura, nem éppen a legkellemesebb ember a filmben. De én ezt nem bánom, sőt örülnék, ha az egész karrierem során gonosztevőket játszhatnék.”

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular